معدن سنگ رز کوارتز
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از مشخصات سنگ رز کوارتز می توان به این موضوع اشاره کرد که این نوعی از سنگ کوارتز است و جزء این خانواده به شمار می رود. 

رنگ سنگ رز کوارتز بین صورتی پررنگ و کمرنگ می باشد. این سنگ دارای سیستم کریستالی هگزاگونال است و معمولا منشوری است. 

معمولا می توان این سنگ را به شکل توده های فشرده ای دید که در رگه های هیدروترمال و پگماتیک است نتیجه این توده ها به همان ترک ها و ناخالصی ها در زمان شکل گیری این نوع سنگ برمیگردد. 

دارای شکنندگی و شکستگی صدفی بدون کلیواژ است و در اثر ساییدگی بر روی خط سفید رنگی به جا میگذارد. معدن سنگ رز کوارتز در بیشتر نقاط دنیا یافت می شود و به طور مقدار زیادی در کشورهایی مانند: آفریقای جنوبی، ماداگاسکار، سریلانکا، داکوتای جنوبیف ایالات متحده، موزامبیک وجوددارد. 

خواص رز کوارتز 

این سنگ برای جلب محبت و ایجاد عشق بسیار کاربرد دارد و برای چاکرای چهارم و سوم مناسب است. از سنگ رز کوارتز برای دور کردن ترس و استرس استفاده می شود. 

از این سنگ می توان برای رها شدن از کشمکش های روزانه استفاده کرد. بسیار این سنگ در از بین بردن چین و چروک های صورت و پوست مفید است. 

برای ترمیم کردن زخم های پس از جراحت می توان از این سنگ استفاده کرد. از این سنگ می توان برای درمان های روحی و جسمی استفاده کرد. 

در سایت جواهر می توان تمامی نمونه سنگ های معدنی اصل که از دل طبیعت استخراج می شوند را یافت. مشاورین سنگ درمانی که در این سایت هستند و به صورت تلفنی می توانند در مورد تمامی سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی به شما اطلاعات و راهنمایی های مفیدی ارائه دهند. 

این سنگ ها به همراه نقره با کیفیت تزئین شده اند و می توانید آن را به صورت انگشتر رز کوارتز، گردنبند رز کوارتز به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود که اطمینان خاطر شما را فراهم میکند. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: